Muzikál Voda (a krev) nad vodou: Voda, co mě drží nad vodou


Pááánečku, tak to bylo něco. Už utekla nějaká doba od chvíle, kdy jsem viděl tento muzikál a pořád si připadám jako na vodě a krev prudce koluje mým tělem. Už chápu, proč byl zvolen tento název. No, ale nejdřív se musím vrátit na začátek.

Od samotného oznámení tohoto muzikálu jsem byl trochu nesvůj. Popravdě řečeno, do stejné řeky nevstoupíš dvakrát. Mám na mysli po úspěšném uvedení Osmého světadílu, složeného z hitů známé skupiny Elán, což je mimochodem můj hodně oblíbený muzikál. Měl jsem to štěstí ho vidět několikrát a opravdu to byl luxusní zážitek. Ostatně divadlo Kalich - divadlo které nás baví (tak se divadlu říká), mě osobně baví hodně. Tolik mladých a talentovaných zpěváků najednou, je prostě zárukou kvality. Děkuji moc.


Kde jsem to skončil? Jo, už vím. Měl jsem prostě strach, že už to podruhé nebude ono. Jaký bude vlastně příběh? Jaké písničky mohou ještě použít. Není toho už moc? Když přišel den D, byl jsem opravdu nervózní, zároveň jsem se strašně těšil. To, co následovalo, bylo jedno velké wauuuuuuuuuuuu.

Nevím, jestli jsem to už říkal. Trochu se stydím, ale bohužel písničky skupiny Elán moc nemusím v podaní jich samotných. Ovšem divadlo dokáže zázraky. Nová image, zvuk, styling, prostě vše a navrch bezva obsazení, kde je opravdu jedno, kdo vám ten den bude hrát.

Divadlo Kalich již mnoho let uvádí bezva kousky a ví moc dobře, že dobré divadlo nestojí jenom na známých jménech, ale že to jde i jinak. Navíc je zde vidět perfektně odvedená práce. Co se týče scény, nemám zde co vytknout. Vše je vyřešeno elegantně a v rámci možností. Jediné, co je menší chyba a dalo by se to určitě vymyslet nějak jinak, je opakující se modré světlo do sálu. Bylo lehce nepříjemné, když vám svítilo do oči. To je zároveň jediná negativní věc celého představení.

Co se týče děje, setkáváme se zde s láskou, zradou, úspěchem, štěstím, smůlou a s mnohým a mnohým dalším... Já vím, určitě čekáte nějaké info, ale nechci moc prozradit. Jen jedna menší nápověda - pokud znáte film Hrabě Monte Cristo, děj se mu lehce podobá, akorát je přenesen do dnešní doby.

Nyní již přecházím k samotnému obsazení, které tentokrát pojmu trochu jinak. Nechci psát u každého jména, on/ona byl/byla úžasný/úžasná. 😊 Zkrátka řečeno - v den mé návštěvy jsem měl toto obsazení:
Jan Kříž, Zbyněk Fric, Marie Křížová, Nikola Ciprová, Jan Tenkrát, Martin Bačkovský, Valentýn Pokorný, Radim Flender, Petr Šudoma, Martin Überall, Jan Fanta, Viktorie Tandlerová, Kateřina Kroupová, Aneta Poláchová, Gabriela Stejskalová, Matěj Cichra, Matěj Kupčík, Jan Adam, Martina Ctiborová, Veronika Šlapanská a Katrin Cvinerová.

Každý člověk, jehož jméno jsem zde napsal, odvedl maximální výkon. Jsou to opravdu vyvážené výkony. Někomu fandíte, držíte mu palce, někoho chce ihned uhodit či zavřít až zčerná, a to je ten důsledek kvalitně odvedené práce.

Takže pokud váháte, které představení navštívit (až to situace dovolí), mám pro vás jedno doporučení, a tím je Voda a krev nad vodou...



Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Činohra Vše o mužích: Charisma + humor + vztahy – to celé na třetí

Muzikál Krysař: Temná pohádka o lásce vykoupené krví

Muzikál Divotvorný hrnec: Kouzlo kdesi za duhou