Zvídavé otázky 7 statečných: Marie Křížová

(Foto: Blesk / Pavel Machan)

Když jsme zvažovali, komu tentokrát položíme naše otázky, na oslovení Marie Křížové jsme se shodli prakticky okamžitě. Potěšilo nás proto, že si na nás tato výborná muzikálová herečka a zpěvačka a nastávající dvojnásobná maminka našla čas a díky svým odpovědím nás všechny doslova „nakazila“ dobrou náladou a optimismem. Jak vzpomíná muzikálová Agnes z Krysaře nebo císařovna Eliška z Noci na Karlštejně na svůj první konkurz? Jaké jsou její pěvecké vzory? Nebo co je pro ni obrovská výzva? To vše najdete v našem rozhovoru. 😊

Eric: Máte nějaký pěvecký vzor? Které osobnosti vás po pěvecké stránce nejvíce inspirují?

Myslím, že žádný pěvecký vzor nemám. Je hodně zpěváků a zpěvaček, které si moc ráda poslechnu a třeba se kouknu na jejich živý záznam a říkám si: „Jak to dělá???“. :) Ale vzor jako takový nemám. Každopádně, jako malá jsem obdivovala Lucii Bílou coby Agnes v Krysařovi a dnes ji hraju! Takže je to úlet 😊

Nikča: Jak vzpomínáte na svůj úplně první konkurz?

Můj první muzikálový konkurz byla castingová show Robin Hood - Cesta ke slávě. Dnes už na vše vzpomínám hrozně hezky, ale tehdy jsem byla určitě nervózní a plna očekávání. No, je to už přes 10 let 😃.

Džejňulka: Často vás vídám v rolích energických a vtipných žen, které jsou tak trochu „od rány“. Zároveň jste ale výbornou elegantní dámou a královnou například v Noci na Karlštejně. Která z těchto poloh je vám bližší a proč?

Jé, děkuju za pochvalu 😊 Těžko říct, která z těchto poloh je mi bližší, asi záleží i na aktuální náladě a období v životě:), ale já si opravdu nemám na co stěžovat. Hraju totiž úžasné role a všechny mám opravdu ráda.

George: Jste úžasná zpěvačka, ale také výborná herečka. Pokaždé když vás vidím, tak mám pocit, že vše zvládáte s naprostou lehkostí a jde z vás obrovská energie. Je pro vás v divadle přeci jenom něco těžkého a představuje to opravdu velkou výzvu? : )

Stát na jevišti před plným hledištěm je obrovská výzva 😊. Tím, že nejsem vystudovaná herečka ani zpěvačka, to beru o to víc zodpovědně a nechci diváky ošidit 😊. Je krásné slyšet, že tu energii ze mě cítíte, a za to moc děkuju.

Annie: V celé řadě představení hrajete se svým manželem. Vnímáte to jako výhodu, nebo je to pro vás naopak složitější nežli vystupovat s jinými hereckými kolegy?

Stát na jevišti s mým mužem je krásný zážitek. Honza je pro mě nejlepší muzikálový herec a zpěvák u nás a moc si ho vážím a respektuju ho. Jsem na něj moc pyšná a ráda se od něj na jevišti pořád učím. Ale abych nekecala…když jsem v divadle bez něj, je to taky super. Člověk je tak nějak víc sám za sebe 😂.

Little Lotte: Jak se vám „funguje“ ve slovenštině, když zpíváte např. ve Vodě nad vodou a podobně?

Slovenština je mi blízká. Pocházím z jižní Moravy, a tak mi to ani nepřipadá jako cizí jazyk. A navíc to množství slovenských kolegů...😀

Coffeerun: Představte si, že byste měla 24 hodin, kdy byste se mohla věnovat jen sama sobě. Jak by váš den vypadal?

Asi bych hodně spala a pojídala nějaké dobroty, zbožňuju totiž sladké a ovoce 😊. Celých 24 hodin by ale na mě bylo už moc, jsem ‚závislák‘ na své rodině. Mám toho nejlepšího syna na světě a za chvíli k němu přibude ještě holčička. Samozřejmě můj muž a ještě náš pes - bez nich žádný můj den nemůže být dokonalý.

 

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Činohra Vše o mužích: Charisma + humor + vztahy – to celé na třetí

Muzikál Krysař: Temná pohádka o lásce vykoupené krví

Muzikál Divotvorný hrnec: Kouzlo kdesi za duhou