Zvídavé otázky 7 statečných: Monika Absolonová

 
Foto: Lenka Hatašová

Vynikající Kleopatra, Angelika, Milady, Lorraine, Evita, držitelka Ceny Thálie…. A to není zdaleka všechno, co má Monika Absolonová na svém „hereckém kontě“. I proto je pro nás obrovskou ctí, že vyslyšela naši prosbu a stala se další tváří, kterou jsme vyzpovídali. Co si původně na začátku své kariéry přála a vlastně stále přeje? Co jí zakázali režiséři Lumír Olšovský a Petr Gazdík? Odpověď na to i na mnoho jiného najdete v dalších našich Zvídavých otázkách.

Coffeerun: Moje první setkání s vámi jako zpěvačkou proběhlo už před více než dvaceti lety. 😱 Bylo to na koncertě bigbeatové skupiny Kečup, s níž jste nazpívala tehdy velmi populární píseň Slepá. Napadlo vás někdy, že se budete věnovat jen tomuto druhu hudby, nebo jste už od počátku věděla, že tou pravou cestou pro vás je muzikál?

Dvaceti lety? To snad ani není možný.😂🙈🙏  Já si původně přála být pouze popovou zpěvačkou a mít hity v rádiu. To se mi sice doteď nepodařilo,😂😂😂 ale zato jsem se uplatnila v muzikálech a hrála samé krásné velké role. A to považuju za ohromné štěstí a jsem za to vděčná. Divadlo má ohromné kouzlo, jsem v něm šťastná - ať v muzikálových nebo činoherních úlohách. Miluju ho… ale pochopitelně koncerty taky miluju. Jen ty rádia jsem ještě nezdolala, tak se mi to třeba ještě někdy podaří… rozhodně to nevzdám.😉

Eric: Od premiéry vaší osudové Kleopatry uplynulo 19 let, od té doby jsem vás viděla cca v deseti dalších rolích a také na koncertech. Za tu dobu jste získala suverénně největší počet fanoušků mezi muzikálovými umělci. Do které role, nebo kterého koncertního sálu, vedly vaše první kroky po skončení neutěšeného „koronavirového“ stavu?

Děkuju. Vy jste na mě hrozně milí!!! Tak na tuhle otázku je snadné odpovědět. Do mé už 6 let domovské scény, divadla Studio DVA.

Annie: Velmi ráda vzpomínám na vaše ztvárnění Fanny Briceové v představení Funny Girl. Inspirovala vás při nastudování této role nějak její filmová představitelka Barbra Streisand? Nebo jste se naopak snažila najít si k Fanny svou vlastní cestu?

Pochopitelně jsem Funny Girl s Barbrou viděla. To nejde minout. Byla fantastická, navíc za filmovou verzi získala i Oscara 👏👏👏! Ale když jsem začala zkoušet, tak mi režisér Lumír Olšovský zakázal se na ten film pro oživení znovu podívat. A tak jsem poslechla 😂 a našla si svoji vlastní verzi Fanči. Nikdy by mě nenapadlo, že její životní příběh bude tak podobný tomu mému.😂 A je. Moc děkuju za kompliment! 🙏

George: Musím se přiznat, že jste nejen moje nejoblíbenější muzikálová zpěvačka, ale mám vás rád i jako normálního človíčka A v dnešní době se z vás stala také skvělá kuchařka, protože s vámi vaří snad celé Česko…. Pokaždé se nesmírně bavím. Často to vypadá jako ze seriálu Taková normální rodinka, což je skvělé a v dnešní době přímo žádoucí. Smích totiž léčí.😊Ale již k otázce: Řada muzikálových postav, které jste ztvárnila, na konci představení umřela. Jak jste toto nesla? Bylo těžké pro vás jít na popravu jako královna Francie či nemocná Evita a další? Nebylo lepší frnknout a odletět jako Mary Poppins?

Moc děkuju. 🙏🙏🙏  Máte pravdu. Já skoro v každé roli zemřela, 🙈 tak snad v životě vydržím do devadesátky, jak jsem si kvůli synům řekla.😂Umírání nikdy není příjemné. Zvlášť proto, že já vše intenzivně prožívám, protože si přeju, abych ten příběh a emoce přenesla na diváky a ti to pak prožívali se mnou… Ale paradoxně největší dojetí jsem zažívala při Mary, obzvlášť proto, že můj milovaný režisér Petr Gazdík (doufám, že se s ním při práci zase sejdu) mi zakázal se dojímat. A konec Mary Poppins pro mě byl dojemný ohromně. Letět nad diváky a vidět rozzářené obličeje dětí a dojetí dospělých se mnou cvičilo. Jednou jsem to nevydržela a tekly mi slzy, to, když v hledišti seděli babička s dědou a mávali mi… Babička už tu 3 roky není a tahle vzpomínka mě vždy dostane…

Nikča: Často na svém profilu sdílíte spoustu kuchařských receptů či přímo vysíláte živě v průběhu vaření. Byla tato činnost vždy vaším koníčkem, nebo vás vaření pohltilo až v posledních letech?

Já mám moc ráda jídlo a gastronomii obecně. Možná i proto, že mám hotelovou školu? Těžko říct. Nikdy jsem ale v oboru, vyjma povinných praxí, nepracovala. Ale moc ráda si zajdu do dobré restaurace. Klidně jakékoliv cenové skupiny, ale podmínkou je, že tam dobře vaří. Na škole jsem vařit neuměla, ale postupně se to naučila tak, aby chutnalo hlavně mně. 😂 Jsem šťastná, že chutná i mým blízkým a teď už i všem, co koukají na moje „Teta Móňa vaří s Billou” na mém Instagramu. Nenapadlo by mě, že na to lidi budou tak rádi koukat.😂💗🙏

Džejňulka: V pohádce Ledové království (a jejím pokračování) jste v pěveckých partech propůjčila hlas Else a především píseň Najednou (v originále Let It Go) je ve vašem podání velmi známá, v minulosti jste si v pohádce dokonce i zahrála - v Princezně ze mlejna 2 jste ztvárnila čarodějnici, i když jste byla v roli poměrně k nepoznání 😊. Máte díky tomu své fanoušky i mezi dětskými diváky? Poznávají ve vás občas některou z těchto pohádkových postav? 😊

Děti mě úplně nepoznávají, ale rodiče! 😂  A díky tomu, že si tu píseň děti pouštějí nonstop, tak mě museli začít poslouchat i rodiče… za což se jim omlouvám, ale vlastně konečně mám nějaký svůj hit. 😂😂😂

Little Lotte: Kdybyste měla možnost zazpívat si duet s kteroukoliv zahraniční či českou pěveckou osobností, a to jak s živou, nebo již zesnulou… Kdo by to byl?

Pan Karel Gott.



Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Činohra Vše o mužích: Charisma + humor + vztahy – to celé na třetí

Muzikál Krysař: Temná pohádka o lásce vykoupené krví

Muzikál Divotvorný hrnec: Kouzlo kdesi za duhou