Rychlodojmy 7 statečných: Koncertní uvedení muzikálu Elisabeth v Schönbrunnu

Zdroj fotografie: musicalvienna.at

Je to už pořádně dlouho, co si 7 statečných naplánovalo výlet do Vídně na koncertní zpracování muzikálu Elizabeth v zahradách zámku Schönbrunn. Bohužel nám covidové události nepřály a my jsme si na tento koncert museli počkat dlouhé dva roky. Teprve během tohoto víkendu (v červenci 2022) jsme se konečně mohli na Elisabeth vypravit. Nicméně i u nás v mezidobí došlo k několika změnám, a tak třeba Annie a Džejňulka, co si před dvěma lety koupily vstupenky, nakonec do Vídně vyrazit nemohly. Prostor tak místo nich dostaly naše nové posily Marťa a Eponine, které jsme na výletě uvítali velmi rádi. Utužování kolektivu, jak má být. 😉

Jaké zážitky si tedy Stateční z Vídně odnesli? Kdo je nejvíce zaujal a stal se pro ně hlavní hvězdou večera? A získali k tomuto muzikálu jiný vztah? O to vše se s vámi podělíme v našich bezprostředních dojmech z tohoto koncertu.

George: Výlet do Vídně nebyl pouze návštěvou tohoto krásného města. Nýbrž přehlídkou jeho největšího hitu – muzikálu Elisabeth

Toto krásné dílo, bude ještě dlouho v paměti mé.

Když stíny jsou dnes delší, 

vše, co osud dává, má se brát. 💙

A já si toho beru opravdu hodně...

Coffeerun: Je úžasné, když jedete na představení, o kterém si myslíte, že ho znáte tak dobře, že vás vlastně už nemůže nic moc překvapit. Ale pak se zjeví David Jakobs (Luigi Lucheni) a vyvede vás z omylu naprosto odzbrojujícím výkonem. A hned začnete googlit, kde jinde ho můžete ještě potkat.

Eric: Když si vzpomenu na svůj článek o plzeňské Elisabeth, moje kritika si vzala na paškál muziku - kromě asi čtyř super písní mě téměř neoslovila. Po zhlédnutí koncertní verze na nádvoří vídeňského Schönbrunnu jsem ale zůstala úplně odvařená... V tomhle představení jsem objevila kupu krásné muziky, najednou mi veškerá hudba zněla neskutečně krásně. Nevím, čím to bylo... Německy neumím ani slovo, pěvecké výkony byly spíš ve stylu popu, i když u samotné Elisabeth bych ocenila spíš operní hlas. U Smrti také... Mark Seibert mě však i rockově zabarveným hlasem dokázal uhranout. Vypadá to tak, že Elisabeth se u mě dostává do kategorie těch muzikálů, kterým jsem přišla na chuť až postupem času. Rozhodně není první... 😊

Eponine: Nádherná show na zámku Schönbrunn s dokonalými výkony všech účinkujících, ovšem Schönbrunn plně ovládl Lucheni - David Jakobs.

Marťa: Že je David Jakobs skvělej, vím už dlouho, jen se mi pak ve spoustě informací, tváří a jmen v hlavě ztratil. Slibuju, že už se to nestane. 🙏😊 Jestli si někdo absolutně získal moji pozornost, byl to on. Jsem rád, že můj první výlet za hranice se po muzikálové stránce vlastně vydařil.



Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Činohra Vše o mužích: Charisma + humor + vztahy – to celé na třetí

Muzikál Krysař: Temná pohádka o lásce vykoupené krví

Muzikál Divotvorný hrnec: Kouzlo kdesi za duhou