Rychlodojmy 7 statečných: Muzikál Medicus

 


Další novinkou, kterou v této sezóně představilo Městské divadlo Brno, je muzikál španělských autorů Ivána Macíase (hudba) a Félixe Amadora (texty a libreto) Medicus, inspirovaný knižním bestsellerem Ranhojič Noaha Gordona.

Opět se jednalo o dílo, na které jsme se velmi těšili. Někteří z nás se proto pro společnou výpravu do Brna rozhodli využít první volné dny po premiéře, tedy sváteční říjnový prodlužený víkend. A jaké bezprostřední dojmy si z Medica odnášíme? To se dočtete právě zde. 😊

Džejňulka: Opět jednou cesta napříč časem do dob, které byly v lecčem méně přívětivé. Ačkoliv ve mně silný příběh točící se například kolem střetu různých kultur a náboženství, vyvolal chvílemi značné dojetí, z divadla jsem naštěstí odcházela dobře naladěná. Myslím, že to bude především díky hlavní postavě Roba v podání Richarda Pekárka. Jeho elán byl nakažlivější než jakákoliv nemoc, ale naštěstí neublíží a pomáhá – právě tak, jak touží pomáhat i sám Rob, tedy Medicus. Jsem ráda, že mi jednou v Městském divadle Brno naordinovali takový muzikál, co alespoň na čas vyléčí mou duši. 💓 Než si ji stihnu zase rozpitvat jinak. 😊

Annie: Medicus předčil všechna moje očekávání. Uchvátila mě kouzelná hudba, výpravné scény, fantastické výkony i nádherný příběh o tom, že chceme-li něčeho dosáhnout a jdeme si za tím, dokážeme to. Toto představení mě neskutečně emočně zasáhlo. Hlavního hrdinu v podání skvělého Richarda Pekárka si rozhodně oblíbíte.

George: Touha poznání lidského těla je po staletí záhadou, ovšem najde se jeden člověk, který touží poznat daleko více. Tento člověk se jmenuje Rob, který si získá srdce každého diváka a dokáže, že nemožné se může stát i skutečným. Pokud toužíte poznat více, Medicus je tou pravou volbou.



Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Činohra Vše o mužích: Charisma + humor + vztahy – to celé na třetí

Muzikál Krysař: Temná pohádka o lásce vykoupené krví

Muzikál Divotvorný hrnec: Kouzlo kdesi za duhou